Pages

Sunday, October 7, 2012

Present

Semalam aku keluar mengspend masa untuk ke shopping complex + menabur duit kat sane..oleh sebab kadar kelahiran yang meningkat di ofis aku, menyebabkan aku terpaksa berbelanja lebih untuk membeli present untuk anak2 korang ye (ade unsur2 keikhlasan disitu =))..tapi ini semua perlu, sebagai titik pelaburan awal bagi my future child supaya akan mendapat habuan yang sama dikemudian hari...hehehehe....

kalau nak diikutkan bulan ni paling banyak aku kene prepare present. sebab ade 3 orang staff ka ofis yang beranak plus member satu U plus birthday anak kakak kesayangan "Der" tolak bahagi campur darab sume adelah dalam Rm 200.00 jugak yang melayang. tu baru kos hadiah belum masuk kos2 membungkus dan mengepos lagi.

yang ni untuk kak Zuyyin..ADVANCE Happy Birthday!! from aunty mas (ni panggilan rela terpaksa) birthday on 19 September...

yang ni pulak untuk baby Annur Miftahul Syifa, lahir pada 20 September 2012...anak one of my BFF aku zaman U dulu...actually ni 2nd present tuk baby die...aku dah penah poskan dulu..

white pyjama

disebabkan aku obses dengan warne purple, jadi semua benda aku nak beli warne purple ek...look at mittens and bootees, also purple in color...=)

last but not least...

 yang ni present untuk diri aku sendiri...hehehe...agak2 la kan asyik beli untuk orang je kan...nak tunggu orang bagi sekali setahun je, time birthday...hehehe...



habiss...

No comments: